: Dateneingabe in die TrainingsdatenbankErstellen von Reports zur Übersicht von Trainingsstatus, Trainingsteilnahmen, Anmeldestatus etc.Administrative und organisatorische Vorbereitung und Nachbereitung
aspects of facilities service as detailed in the scope of works section of the contract and will report to the Senior Facilities Manager or Regional FM. In this capacity, the jobholder will be the person
Own and drive cross functional/cross department/cross organisation topics Identify gaps and technical needs and surface them Report progress and communicate engineering needs to stakeholders Ask for
und ProzessenAnsprechpartner für alle StakeholderKontinuierliche Optimierung des AngebotsmanagementsErstellung von Reports Wir wünschen uns: Eine abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder ein betriebswirtschaftliches
von Umbaumaßnahmen im Energie- und Gebäudemanagement Analyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
von Umbaumaßnahmen im Energie- und GebäudemanagementAnalyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
, iSHARE and other PM-tools Support project quality by coordinating activities and ensure ITS process, such as configuration management, is observed Assist in drafting project reports Continuously
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
, organizing events, and managing accommodation and transportation reservations is part of your responsibilities. Additionally, you'll be responsible for creating reports and presentations for the management
visitors, organizing events, and managing accommodation and transportation reservations is part of your responsibilities.Additionally, you'll be responsible for creating reports and presentations for the
aller Compliance-Berichtserstellungen / Reports. Mitarbeit bei der Optimierung der Prozessabläufe und dem Aufbau des BereichesMitarbeit bei der Durchführung einer regelmäßigen Risikoanalyse zur Ermittlung
Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports. Du bist hilfst beim
Compliance Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports
understanding of the role and potential for IT in a business context Proven ability to manage non-direct reports to achieve results and work in a multi-cultural multi
activities and educate less experienced colleagues in related areas. Monitor performance of the services you are responsible for and report results as required and agreed. Liaise with staff for the
activities and educate less experienced colleagues in related areas. Monitor performance of the services you are responsible for and report results as required and agreed. Liaise with staff for the
project teams Providing status reports to our customers and the management team Your profile Degree in economic sciences/information technology or several years of comparable professional experience
relevant Competencies Development sheets Inquisitive and analytical mind and excellent understanding of the role and potential for IT in a business context Proven ability to manage non-direct reports to